Galicia de los mil rios


Todos aquellos Gallegos, Asturianos, Andaluces, etc. que tuvieron y
tuvimos un día que irnos, quizás aportamos con nuestras lagrimas mas
caudal a estos y otros ríos. Así quedó escrito en este precioso poema de
Rosalía de Castro, el cual os invito a que lo escuchéis interpretado
por Amancio Prada.

Letra canción transcrita en Gallego:
Adiós, ríos; adiós
fontes;adiós, regatos pequenos;adiós, vista dos meus ollos,non sei
cando nos veremos. Miña terra,
miña terra,terra donde me eu criey,hortiña que quero
tantofigueiriñas que prantey, prados, ríos,
arboredas,pinares que move o vento,paxariños piadores,casiña do meu
contento, muíño dos
castañares,noites craras de luar,campaniñas trimbadorasda igrexiña
do lugar, amoriñas das
silveirasque eu lle daba ó meu amor,camiñiños antre o millo,¡adiós,
para sempre adiós! ¡Adiós
groria! ¡adiós contento!¡Deixo a casa onde nacín,deixo a aldea que
conoçopor un mundo que non vin! Deixo amigos por estraños,deixo a veiga
polo mar,deixo, en fin, canto ben quero…¡Quén pudera non deixar…!
Adiós, adiós, que me vou,herbiñas do camposanto,donde meu pay se
enterróu,herbiñas que biquey tanto,terriña que nos crióu. Xa se oyen
lonxe, moy lonxe,as campanas do Pomar ;para min, ¡ay !, coitadiño,nunca
máis han
de tocar. Xa se oyen lonxe, máis lonxe…Cada balada é un dolor ;
voume soyo, sin arrimo…Miña terra, ¡adiós!, ¡adiós!. ¡Adiós tamén,
queridiña…!¡Adiós por sempre quizáis…!Dígoche este adiós
chorandodende a beiriña do mar. Non me olvides, queridiña,si morro de
soidás…Tantas légoas mar adentro…¡Miña casiña! ¡meu lar!

Responder

